Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Είναι φράσεις που μέχρι πριν τρία χρόνια, τις χρησιμοποιούσαμε πολύ συχνά

Είναι φράσεις που μέχρι πριν τρία χρόνια, τις χρησιμοποιούσαμε πολύ συχνά , για να...



 περιγράψουμε εικόνες και καταστάσεις της καθημερινότητάς μας. Σήμερα έχουν εξαφανιστεί από το φρασεολόγιό μας, λίγο πριν εξαφανιστούμε και εμείς. Ο κατάλογος που ακολουθεί μπορεί άνετα να εμπλουτιστεί, από την πλούσια εμπειρία του καθενός. Εικόνες και καταστάσεις που έπαψαν να υπάρχουν, φράσεις που απέδρασαν από τις συζητήσεις μας.

- Πού να βρεις τέτοια ώρα ταξί.

- Με πήραν τηλέφωνο από την τράπεζα και μου είπαν ότι εγκρίθηκε το δάνειο σπιτιού.

- Σήμερα ο προϊστάμενος μου ανακοίνωσε αύξηση μισθού.

- Ήμουνα για ψώνια στα μαγαζιά.

- Φούλαρα το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου.

- Γέμισα τη δεξαμενή πετρέλαιο για όλο τον χειμώνα.

- Σήμερα στη δουλειά μας έδωσαν το ετήσιο μπόνους.

- Μου ήρθε το εκκαθαριστικό της εφορίας. Έχω επιστροφή.

- Βρήκα δουλειά!

- Το ΜΕΓΚΑ είναι το πιο έγκυρο κανάλι!

- Προτιμήσαμε να πάρουμε σπίτι με δάνειο. Οι δόσεις πια είναι σαν ενοίκιο.

- Άνοιξα λογαριασμό καταθέσεων, στην τράπεζα.

- Ευτυχώς στην Αθήνα δεν έχουμε άστεγους, όπως έχουν οι άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

- Άσε, κερνάω εγώ σήμερα.

- Αν κόψεις λεφτά από τον Έλληνα θα ξεσηκωθεί. Κανείς δεν θα το τολμήσει να του περικόψει μισθό και επιδόματα, γιατί θα γίνει χαμός. Είναι ατίθασος ο Έλληνας. Και υπερήφανος.

- Έγραψα το παιδί στο ιδιωτικό σχολείο, στο φροντιστήριο, στα αγγλικά και στον χορό.

- Έχω πάντα φυλαγμένα στο σπίτι δυο τρεις χιλιάδες ευρώ, για μια άμεση ανάγκη.

- Καλές δουλειές! (σε εγκαίνια μαγαζιού).

- Πάω κάθε μέρα στη δουλειά με το αυτοκίνητο. (δύο στα δύο)

- Τί να το κάνω το ποδήλατο;

- Μα δεν βλέπεις ότι το γάλα έχει λήξει. Πέτα το μην πάθουμε τίποτα.

- Τί δουλειά κάνει ο μπαμπάς σου; (σε ανυποψίαστα παιδάκια)

- Σου έχω αφήσει λεφτά για να πληρώσεις το ΤΕΒΕ.

- Πετάξου ως το φαρμακείο για να πάρεις το φάρμακο που πρέπει.

- Με καλύπτει η συλλογική σύμβαση εργασίας.

- Θα λείψουμε για τριήμερο.

- Ήμουνα σε συναυλία της Δήμητρας Γαλάνη. Ήταν πολλοί επώνυμοι εκεί. Είδαμε και τον Μανώλη Καψή.

- Χαθήκαμε, τί έγινε; Έχω πολλή δουλειά τις τελευταίες μέρες. Πνίγομαι.

- Απολύθηκε, αλλά τουλάχιστον, μετά από τόσα χρόνια, πήρε καλή αποζημίωση.

- Ο Κουβέλης είναι σοβαρός πολιτικός.

- Τί να πουν και οι Ισπανοί με 20% ανεργία;

- Βρήκε και δεύτερη δουλειά για συμπλήρωμα. (για τον νιόπαντρο ανιψιό)

- Σε δύο χρόνια βγαίνω στην σύνταξη. (λόγια ενός αφελούς 62χρονου)

- Έ, δεν είμαστε όλοι αριστεροί, σαν και εσάς κύριε Ψαριανέ! (φράση από τηλεοπτικό πάνελ).

- Η πολλή δουλειά τρώει τον αφέντη. (Η ειρωνεία εδώ είναι και για την πολλή δουλειά, αλλά και για τον αφέντη)

- Πάμε για δεύτερο παιδί!

- Αποφάσισα να κάνω μεταπτυχιακό! Τα δίδακτρα μπορώ να τα πληρώσω!

- Η κόρη μου πέρασε Κομοτηνή και πάμε να της βρούμε σπίτι!

- Να βαφτίσω το παιδί σου;

- Και όταν είναι να παντρευτείτε κουμπάρος εγώ.

- Δεν είναι τα λεφτά το θέμα για το γαμώτο είναι.

- Πλήρωσα κάτι παραπάνω, αλλά!

- Πάρε ένα ταξί και έλα, μην βρέχεσαι στην στάση.

- Αύριο ξεκινάω δουλειά, θα κοιμηθώ νωρίς σήμερα.

- Αγάπη, θα πάμε Πόρο το 3ημερο;

- Πόσο τυρί να βάλω; Έ, δεν βάζεις κάνα κιλό απ' το καλό.

- Αμάν πια μόνο για το σεξ με θέλει.

- Κέρνα μωρέ όλο το μαγαζί (Ελληνάρας).

- Να πάρουμε και το αυτοκίνητο στο νησί ή να νοικιάσουμε εκεί ένα;

Τέλος,

- Οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές. Ούτε φασίστες.

Και…

- …Είστε τυχεροί παιδί μου, που δεν ζήσατε πείνα και κατοχή…


Διαβάστε περισσότερα: 24ωρο: Φράσεις που έφυγαν νωρίς… http://24wro.blogspot.com/2013/02/blog-post_28.html#ixzz2MB8jRpOF

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου